Sayfalar

20 Mart 2009 Cuma

Kalbiniz Biraz Kararmış...

Bu kalbi çok severek yaptım. Bu aralar elim hep siyaha gidiyor nedense. Öyle içim kararmış falan da değil. Evdekiler kesim yaparken "siyah kalp olur mu ıyyy", dediler ama bitince "asil olmuş", dediler. "Hıh ben biliyordum zaten öyle olacağını", dedim. 
Bunu önce iğne yastığı, lavanta yastığı falan olur diye düşünerek yaptım ama bitince ve arkadaşının yanına koyunca yerini buldu dedim. Arkadaşını geçen haftalarda yapmıştım.Altından ne sarkıttıysam beğenmedim. Meğer bunu bekliyormuş. Arkadaşıyla sizi ilerleyen günlerde tanıştıracağım. Beraber çekilmiş fotoğraflarıyla...

Bugün bir sürü malzeme aldım. Malzeme dediğim de, ip, boncuk, neredeyse 5 yıldır kullandığım, emekliye ayrılan silikon tabancamın yerine yenisini, çeşit çeşit yapıştırıcılar. İki gündür yapıştırıcım  bitmiş, silikon tabancam da bozuk, herşey sırada bekler oldu.

Birazdan odama kapanıp zaten dağınık olan ortamı talan edeceğim. Çok pis çalışıyorum. Birşey yaparken fikrim geliyor, başka şeye atlıyorum. Kızıyorum bu halime. Birini bitir, kafanı topla diğerine başla. Yok daldan doruktan türlü iş, karışık bir kafa. Darmadağın, savaş alanı gibi bir oda.

Yarın İstanbul'a gideceğim. Yola giderken ne olur ne olmaz diye evi hep derli toplu bırakırım. Bu akşam yarımları tamamlayıp, odayı toplamak istiyorum.
Mutlu bir haftasonu dilerim...

15 yorum:

beyaz mendil dedi ki...

Çok güzel olmuş,ellerine sağlık hayatım.Sana da iyi hafta sonları.

Unknown dedi ki...

El emeği her zaman güzeldir,iyi yolculuklar...

tasarım mekani dedi ki...

cok sirin birsey buu... anahtarlik olarak birtane istiyorum bundan ;)))) guzel bir gun gecirmeniz dilegi ile, medinem

ebvatathemua dedi ki...

Sesiber,eline sağlık çok beğendim ben bu kalbi.
Görmemi sağlayan tasarım mekanı-medinem'e tekrar teşekkürler:)

Adsız dedi ki...

şahane bişey buuuu....

Duru Günaçan dedi ki...

WOOOOW harika olmuş ellerine sağlık.

Yelda dedi ki...

Bende sadece ben mi öyleyim diyordum ay bir dağıtıyorum ortalığı görme, topluyorum ertesi günü yine dağılıyorum. Boncuklar lazım boncuklar çıkıyor, düğmeler lazım düğmeler
keçeler, polarlar vs. ortalık toz duman çöp oda oldu odam. İKeadan kocaman kutular aldım sandık gibi şimdi onlara dolduruyorm ama dağıtıyorum yinede.
Kalplerin çok hoş canım
Ellerine sağlık
İyi bir haftasonu diliyorum sana
Havada bugün şansına çok güzeldi
Umarım İstanbul'da güzel vakit geçirmişindir.
Sevgiler
İyi Pazarlar

Butikpartim dedi ki...

Aslında siyah rengin üzerinde,canlı renkler nasıl da kendini gösteriyor.Ben bu uyumu seviyorumm.Ellerinize sağlık..

Cocukla Cocuk dedi ki...

ee olmuş valla siyah kalp de. çok da şirin.
O dağınık çalışanlardan birisi de benim, ne olacak halim bilmiyorum. yeni malzeme cicilerin hayırlı olsun

ella dedi ki...

çok çok çok beğendim eline sağlık :)

Ayca Karaoglan dedi ki...

Ben okuyana kadar sen İstanbul tatilini bitirmişsindir herhalde. Umarım güzel bir hafta sonu olmuştur senin için :) Kalp ise çok şık olmuş. Siyahın ayrı bir zerafeti var :)

3prenses dedi ki...

iyi yolculuklar,kalp harika arkadaşını da merak ettim.

Malla dedi ki...

İyi yolculuklar Sibelcim. Görüşürüz. Kalbini bende beğendim.

GeCe dedi ki...

allah allah blog listesinde sorun var galiba ben bunları hiç görmedim bence de olmuş hem de çok güzel

Duru Günaçan dedi ki...

e ben buna zaten yorum bile yazmışım slındaaa. ama fotoğraftan mıdır nedir simitle kalbin yan yana olduğu fotoğraflarda çok daha net ve güzel bir görüntü var sanırım.o yüzden yeni gördüm sandım.