Sayfalar

8 Nisan 2009 Çarşamba

Çiçeklerim...

Çok kolay ve bir o kadar da hoş duran bir takımdı bu. Takı yapan amatör arkadaşların bile kolaylıkla yapacağı bir model.
Boyun telinin birleşim yerini 5-6 cm. geçecek kadar kesip, loop yaptım. Tel sararak süslediğim el yapımı cam çiçek boncukları bu looplara taktım. Tam yatay durması için japon yapıştırıcısıyla arkadan sabitledim.
Bileklik için tel sarma aletiyle 0.60 cm.lik teli sardım. Tel sarma aletiniz yoksa şişle de sarabilirsiniz. İçinden bileklik teli geçirdim, uçlarını loop yaptım. Tasmadaki işlemi aynen uyguladım. Yüzük te görüldüğü gibi tel sarmayla süsleyip, önce yüzük süzgecine (sağlam olması için), sonra da yüzük aparatına yapıştırdım. Küpelerini de sipariş üzerine son anda yaptım, fotoğraflayamadan satıldı. Küpeleri klipsli aparat üzerine çalışmıştım.
Bu set Muğla'ya gitti, oralarda gören olursa bilin ki, ben yaptım:)

15 yorum:

Ayca Karaoglan dedi ki...

harikasın sesi, yetişemiyorum sana :) ben "elden" başka bir şey düşünemiyorum bu aralar :))

nrhnmrl dedi ki...

mavişli mavişli çok hoş duruyor bu mavi zaten neyin içine girse daha bir güzelleştiriyor ortalığı hele bir de senin elinden çıktımı tamamdır ellerine sağlık sesicim

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Alan kişi güle güle kullansın. Ellerine emeğine sağlık.

Sevgiler.

GeCe dedi ki...

bunlar da harika görünüyor tel sarmalar ne kadar muntazam

tasarım mekani dedi ki...

harika ve cok cekici bir calisma olmus.. basarilarin devamini diliyorum canim.. sev giler, medinem

sesiber dedi ki...

Çok teşekkür ederim hepinizin güzelim yorumlarına.
Ayçaçcım bu takım en az 3 senelik. Daha önce yaptıklarımla beni 1 yıl idare edecek stoğum var. Yeni birşey yapamadığım zaman eskilerden yolluyorum. Ben de şu an Elim Sendeden başka birşey alamıyorum elime:)

hülya dedi ki...

ben muğladayım bakalım gelecekmi buralara bu arada çok şık olmuş ellerine sağlık ablacım

kolyekolik dedi ki...

Sesiber...senin için kolyekolikte bişi var :)

Pelin Aksesuar dedi ki...

Ablacım şahane bu takım. Ben çiçekli takıları çok severim, e telleri de malum:) ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

Hello friend
nice to meet your blog and jewelry.
thanks for your visit.
i love to make jewelry to,see my other blog
http://corteygrif.blogspot.com
kiss
ROSA

Malla dedi ki...

Bahar takıların hazır şekerim. Ellerine sağlık.

mamila dedi ki...

MERHABA ÇOK ŞIK TAKILAR RENKLERİNE BAYILDIM ELİNİZE SAĞLIK SEVGİLER

Duru Günaçan dedi ki...

çok şık yazlık bir takım olmuş. ellerine sağlık canım,çok beğendim.

dilevser dedi ki...

ay bayıldım.. ellerine sağlık.. çok cici :) tam yazlık..

LEMAN dedi ki...

bayıldım bu takıma takip edıyorum hepsinide ama bu çok güzel yaaa