Sayfalar

28 Nisan 2009 Salı

Uzuuuun Püsküllü Polimer Kil Kolye


Polimer kile makume gane tekniği uygulayıp, sonrasında hamur açma makinasıyla açtığınızda böyle soyut ve güzel şekiller çıkıyor ortaya. Bu takımda altın ve bakır efektli polimer kil kullanmıştım. Yeşile de geçen efektler hoş bir görüntü verdi. Bu üç renk polimer kil takı tasarımlarımda kullanmayı en sevdiğim renkler...
Aşkım püskülle de tamamlayınca, sade ama dolu dolu bir kolye oldu. Bu tarz püskül başlığı da benim tasarımım ve kullanmayı en sevdiklerimden...

Küpeleri de bu şekilde tasarladım. Tek başına da kolyeyle de çok hoş oldu bence.


Tüm takı tasarımlarımı Takı Kulübü'nde görebilirsiniz.

5 yorum:

Unknown dedi ki...

RENKLER MUHTEŞEM,BAYILDIM ÇOK GÜZELLER.

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Tek kelimeyle harika...
Renkler inanılmaz güzel.
Eline sağlık
Sevgi ve sağlıkla kal

Unknown dedi ki...

tam baharlık yazlık takılar renkleri çok hoşş

dshandmade dedi ki...

kolyeye bayıldım, ellerine sağlık sibel. püskül ve renk etnik bir hava katmış, ne de iyi yapmış. sevgiler...

ella dedi ki...

çok güzel olmuş canım eline sağlık, çok severim püsküllü kolyeleri :))