Sayfalar

24 Aralık 2012 Pazartesi

Matruşka Aplikeli Siyah-Beyaz Pötikareli Runner

 Yine çok sevdim, yine çok sevdim... O kadar sevdim ki, yazlık evdeki salonuma da yapmayı düşünüyorum.
Siyah beyaz pötikare kumaş üzerine çalıştım. Koyu pembe beyaz pötikare kumaşla astarladım. Matruşka bebek aplikeler çalıştım. Kenarlarına keçe ajurlu bordür geçirdim.

 
 120 x 45cm. ölçülerinde Emek Sensin'de satışta... Yastıkları da yakında...
Ocak sonu Kokeshi bebekli runnerlar ve yastıklar geliyor. Meraklısına...

5 yorum:

Unknown dedi ki...

çok çok çok güzellllll gözlerim ekranda kaldı harika olmuş ellerinize sağlık ...

By Neymes dedi ki...

LINDO SE,AMEI.FELIZ ANO NOVO!BEIJO.VALÉRIA.(BRASIL).

güz dedi ki...

tüm bu yaptıkların harika
Ellerine sağlık

Bahar dedi ki...

Harika, çok sevdim... kareli kumaşları da bayılırım, ellerinize sağlık... Blogunuzu yeni farkettim ama artık sıkı bir takipçisiyim...

gez gör arpacık dedi ki...

Sevilmeyecek gibi değil ki..Ellerinize sağlık.