Sayfalar

20 Şubat 2013 Çarşamba

Baykuşlu, Pembe, Yeşil Puantiye Astarlı Runnerlar

       

       Bu ara sırf runner ( masa örtüsü) yapıyorum. Aklımda fikirler uçuşuyor, kumaşlarım çok güzel, tasarlamak, üretmek çok zevkli...
       Böyle olunca baharı yepyeni, cıvıl cıvıl runner ve yastıklarla karşılıyoruz hep beraber. Bu kumaştan da runner olur mu diyenlere inat, en az benim kadar renklerle, desenlerle barışık müşterilerim olduğu sürece, zevkle tasarlamaya, üretmeye devam...


        Baykuşlu kumaştan biri yeşil puantiyeli, diğeri de pembe puantiyeli fırfırlı ve astarlı olmak üzere iki alternatif çalıştım. Herkes kendi mutfağına uyanı seçip aldı. Mavi puantiyelisi için talep geldi. Mavi puantiyeli kumaş bulmaya çalışıyorum.

       Siz de beğendiyseniz Emek Sensin ve Etsy'de satıştalar. Masanıza özel ölçüde çalışmam elbette ki mümkün. Özel istekleriniz için sesiber@gmail.com dan bana yazabilirsiniz.

4 yorum:

X madame dedi ki...

bu kumaştanda runner olmuş olmuş hemde çok güzel olmuş :))

Sahildeki Ev dedi ki...

Bu sıralar bizim evde masa örtüsü OUT, runner IN...dolayısıyla bayıldım ...

ÖZLEM TURAN dedi ki...

Çok güzeller cıvıl cıvıl, ellerinize sağlık.

fun DeSign dedi ki...

İçim açıldı bu runnerları görünce.Harikalarşellerinize sağlık:)